• Nederlands
  • Engels

Training Propositieontwikkeling

De meeste bedrijven hebben geen gebrek aan ideeën. Wél ontbreekt het vaak aan een gestructureerde manier om deze uit te werken in een klantgerichte propositie die realiseerbaar is.

Vragen die veel bedrijven hebben, zijn: Wanneer start propositieontwikkeling? Hoe pak je propositieontwikkeling aan? Hoe bepaal je welke propositie de beste is? Hoe vertaal je de propositie in een implementatieplan? Hoe meet je of je de gewenste baten realiseert?
zig-zag


Werkwijze

De training “Propositieontwikkeling” van Synergio biedt de deelnemers een uniforme aanpak om proposities te ontwikkelen en een transparante manier om concept proposities te beoordelen. Door medewerkers te betrekken in het propositieontwikkelproces en de beoordeling ervan transparant te maken, zorg je dat nieuwe proposities intern worden gedragen en extern worden uitgedragen. Door uit te gaan van de behoeften van de klant borg je dat nieuwe proposities altijd klantgericht zijn.

Een inhoudelijk overzicht van de training vind je in onze brochure Propositieontwikkeling

Doelgroep

Deze inspirerende training is bedoeld voor iedereen die participeert in propositieontwikkeling, zoals product managers, innovatie managers, project managers, R&D managers. De gemiddelde groepsgrootte per training is circa 10 (+/- 2) personen.

Praktische informatie

Je kunt je inschrijven voor één van de open inschrijving trainingen.

Als je samen met je collega’s de training wilt volgen komen we graag naar je toe en geven de training op locatie. Wil je meer informatie over de mogelijkheden voor een maatwerk training stuur dan een email naar opleidingen@synergio.nl of bel ons op 085 2735185.

Het propositiehuis

Propositiehuis

Elke propositie op 1 A4tje.
Overzichtelijk, makkelijk te onthouden en toch compleet!

Voor product managers, marketing managers, product ontwikkelaars, verkopers en eigenlijk iedereen in de organisatie